Zeezeil Kadobon
~ Voucher Zeezeilschool Scheveningen~
Geef eens een spetterende Noordzee zeil-ervaring kado: Verras uw beste vriend of vriendin met een Zeezeil-kadobon van Zeezeeilschool Scheveningen. De door u bestelde Zeezeil-kadobon kan worden besteed aan een scala van zeezeilervaringen en cursussen. De gelukkige heeft een keuze uit:
  • de vele ervaringstochten de we maken langs de Nederlandse kust of naar Engeland
  • een van de thema tochten die we maken naar diverse bestemmingen (zie zeiltochten)
  • aan spannende zeilwedstrijden en leerzame wedstrijdlessen in Scheveningen of het buitenland
  • de (zomer)zeilavonden waar we mensen een wat rustiger modus bieden om met het zeilen op de Noordzee vertrouwd te raken
  • Onze avondcursussen vaarbewijs, marifonie etc.
De Zeezeil-Kadobon kunt u snel en gemakkelijk bestellen door contact met ons op te nemen. U kunt dan binnen een week de door u bestelde kadobon ontvangen. Voorwaarden Zeezeil-Kadobon Zeezeilschool Scheveningen
  • Deze bon is persoonlijk op naam vrij te besteden bij Zeezeilschool Scheveningen en niet overdraagbaar
  • Er vind geen verwittiging aan de besteller plaats als de bon op een ander dan naar het eigen adres moet worden verzonden.
  • De bon is 12 maanden geldig vanaf het moment van uitgifte door de Zeezeilschool.
  • De ontvanger kan zich via de website aanmelden voor een zeilles, cursus of tocht. De feitelijke data worden uiteindelijk vastgesteld i.o. met de Zeezeilschool.
  • De Zeezeil-kadobon is alleen geldig indien voorzien van stempel en paraaf
  • De Zeezeil-kadobon is niet inwisselbaar tegen contant geld.
  • Al onze voorwaarden zijn van kracht op deelname.
Bel ons om een kadobon te bestellen, 070-3514858