Routebeschrijving
~ Zeezeilschool Scheveningen ~

Naar de Zeezeilschool en haar boten

(Lelykade 22, 2583 CM, Den Haag) Staat u bij ons voor de deur druk dan op het "telefoonboekje, scroll dan naar beneden tot er "NLsailing" in de display staat en druk dan op het rechter knopje met het belletje.

Openbaar vervoer

Een compleet openbaar vervoer advies krijgt u via 9292OV. Als adres houdt u aan: Dr. Lelykade 22, 2583 CM, Den Haag

Eigen vervoer

Zeezeilschool Scheveningen vindt u aan de tweede binnenhaven van Schevenigen aan Lelykade 22, 2583 CM, Den Haag. De haven is goed te bereiken met het eigen vervoer. Vanaf het centrum van Den Haag houdt u "SCHEVENINGEN HAVEN" aan. Heeft u een routeplanner dan voert u in: Dr. Lelykade 22, Scheveningen. Bij de boten is doorgaans voldoende parkeergelegenheid, tussen 18:00 en 00:00u dient parkeergeld betaald te worden. Actuele verkeersinformatie rondom Den Haag vindt u op deze site van de ANWB .

Naar de Boten

De boten van Zeezeilschool Scheveningen liggen aan de Noordkant van de tweede binnenhaven. Horeca-zaken zoals The Pasta Company en Het Brouwcafe kijken op onze boten uit. De boten zijn te herkennen aan de donkerblauwe hoezen over de giek met de tekst "ZEEZEILSCHOOL.NL" er op.

Google Streetview

Klik hier voor streetview van ons kantoor