Aanvraag Delivery

Een eigen zeiljacht hebben is heerlijk, maar wordt het niet nog leuker wanneer u met uw eigen jacht telkens weer andere mooie gebieden leert kennen? Ja, toch? Wat dacht u van het Zweedse Scheren gebied, de Noorse Fjorden, West Ierland, de Scillies of de Kanaaleilanden? Voor veel eigenaren en gezinnen is dat eigenlijk geen haalbare kaart. De vakantieperiode is immers beperkt. Het vaargebied wordt bepaald door de afstand die redelijkerwijs kan worden afgelegd in drie weken. En dat is eigenlijk heel erg jammer. Mede gezien de prachtige zeilgebieden die dan binnen de mogelijkheden gaan horen.

Laat ons uw vaargebied vergroten

Zeezeilschool Scheveningen kan voor u grote veranderingen aanbrengen in uw vakantievaargebied. Tegen aantrekkelijke tarieven varen deskundige schippers uw boot naar elke willekeurige bestemming. Of het nu Portugal, Frankrijk, Ierland, Schotland of Scandinavie is, tot in de puntjes getrainde schippers van de Zeezeilschool staan voor u klaar en leveren uw boot in perfecte staat af. Bovendien doen zij dat met groot plezier en liefde voor uw schip. Daarnaast adviseren zij u graag als het gaat om vaargebieden, de juiste kaarten en navigatiemiddelen, verdere routeplanning en eventuele veiligheidsvoorzieningen. Daarmee raakt u ook snel vertrouwd met het nieuwe vaargebied.

Gekwalificeerde en ervaren Schippers en Bemanning

Als zeezeilschool beschikken wij over een uitgebreid bestand aan gekwalificeerde schippers met CWO IV of Yachtmaster certificaat en vele zeemijlen in hun logboek. Zo weet u dat uw schip in vertrouwde handen is en dat er met zorg mee wordt omgegaan.

Vraag hier uw offerte aan.

Voor meer informatie kunt u bellen naar 070 3514858 of een email sturen naar info@zeezeilschool.nl