Teambuilding op Zee
~ op zee haal je het beste uit je mensen ~

Management Trainingen

Samenwerken is de sleutel voor succes. Leiderschap en communicatie bepalen hoe goed er wordt samengewerkt. Op een zeiljacht worden deze aspecten goed zichtbaar en krijgt het team een spiegel voorgehouden.
Zeilen op zee is een grote uitdaging waarbij alleen door goed samenspel een topprestatie is neer te zetten. Door een team op een heel andere manier met elkaar te laten samenwerken komen onder leiding van onze ervaren coaches onvermoede krachten en verhoudingen bloot te liggen.
Zeezeilschool Scheveningen biedt bedrijven diverse mogelijkheden en uiteenlopende coaching programma's voor het management team of afdeling. U kunt natuurlijk ook een dagje op de hei gaan zitten, maar op zee wordt iedereen net wat meer uit zijn comfort zone gehaald, waarbij vaak onvermoede kwaliteiten naar boven komen. Tijdens een tocht op zee in een van onze jachten gaan de deelnemers elkaar van een heel andere kant zien. De teamspirit die daarbij ontstaat tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten heeft langblijvende positieve gevolgen voor de verhoudingen binnen het bedrijf. Dit is managementtraining in het kwadraat!

Noordzee Teambuilding

's Morgens een briefing, team samenstellen, rolverdeling doorspreken, de zee op om te oefenen, Scheveningse lunch en dan 'smiddags weer de zee op om het geoefende in praktijk te brengen. Inclusief team evaluatie en feedback.

Teambuilding Training Engeland

Samen genieten, afzien, wachten draaien en op elkaar vertrouwen op de overtocht naar Engeland. Samenwerken zal voor altijd een extra dimensie hebben. Inclusief team evaluatie en feedback.

Business Regatta

Teams strijden tegen elkaar. Alles hangt af van een perfecte samenwerking, de onderlinge communicatie wordt tot het uiterste op de proef gesteld. Inclusief team evaluatie en feedback.

Een mooi voorbeeld van een bedrijvendag op de Zeezeilschool vind je hier
De mogelijkheden van deze, of een op maat gemaakte Management Training of Teambuilding bespreken wij graag met u: info@zeezeilschool.nl of 070-3514858
Beschikbaar / Available Vol / Full Laatste plekje / Last place
Check back regularly for updates!

Status Code Cursusomschrijving Wanneer Aantal Dagen Tijden Prijs Inschrijven