Dagzeillessen
~ Veiligheid is gebaseerd op goede gewoonten - en goede gewoonten op voldoende training ~

Het doel van deze zeillessen is om u vertrouwd te maken met het zeilen en relevante ervaring te laten opdoen met verschillende aspecten en situaties op zee. U leert op een leuke, ontspannen, maar zeer effectieve manier wat het zeilen met een kajuitjacht op zee inhoudt.

Opzet

Er wordt lesgegeven op de Noordzee voor de kust van Scheveningen. We houden de groepjes klein om zo effectief mogelijk les te kunnen geven. Hierdoor kan de instructeur tevens het lesprogramma op uw persoonlijke wensen, leerniveau en zeilervaring aanpassen. Als CWO erkende zeilschool volgen wij de standaards van het CWO. Voor u betekent dat dat u weet wat u krijgt.

voor wie?

Deze cursus is bij uitstek geschikt voor het behalen van CWO niveau I of II en voor training voor het CWO III niveau. Na afloop van deze cursus ligt je zeilvaardigheid een behoorlijk stuk hoger. Door te eindigen met een wat langere tocht komen ook alle aspecten die daarbij horen uitgebreid aan bod.

Let op

De cursus start op het moment van de briefing! Lees ook de cursus informatie en de pagina over de boordkas, routes en andere bijzonderheden.
Beschikbaar / Available Vol / Full Laatste plekje / Last place
Check back regularly for updates!

Status Code Cursusomschrijving Wanneer Aantal Dagen Tijden Prijs Inschrijven
CWO-DZL-24.254 Dagzeilles, driedaagse CWO tocht (10-12 september) een zeiltocht met twee overnachtingen voor het trainen van je volgende CWO niveau. 10-9-2024 t/m
12-9-2024
3 24 €465 Inschrijven