Pieter Visser, RYA Yachtmaster Instructor, principal en schipper van de Zeezeilschool.
  Jur Ringers - hier op de BB- bakskist te zien, CWO opleider zeezeilen, RYA Yachtmaster Instructor, zorgt er voor dat de boten er altijd tip-top uit zien en faciliteert de opleiding van de schippers en begeleiding van instructeurs. Docent 1ste graads en Maritiem Officier, Yachtmaster Offshore. De groeps dynamische processen vind hij het interessantst op zee.
  Lisette Molenaar, RYA Yachtmaster Offshore, Stuurman KZV en CWO instructeurl. Met haar roots in het platbodem varen ontdekte ze dat scherpe jachten toch een stuk eenvoudiger zeilen en van die kennis en ervaring kan zij u laten profiteren.
  Roy Bouman, Als Opleider verantwoordelijk voor het CWO programma van de Zeezeilschool
  Frank Buirma, RYA Yachtmaster Instructor, CWO instructeur en CWO examinator. In het seizoen op het water in de winter geeft hij theoretische cursussen. Zeezeilen is zijn passie.
  Hendrik ten Hoor
  Joost Smits, Schipper/vrijwillig reparateur bij de zeezeilschool. Vind het leuk om boten hard te laten gaan en is wakker te maken voor een in- of offshore race. Ontspannen sfeer aan boord tijdens lessen en IKC's en delivery's. CWO IV en Yachtmaster offshore in combinatie met Zi2, op weg naar Zi3. Woon om de hoek dus altijd net(jes) op tijd!
  Piet Boorsma
  Arjaan van Engen, RYA- en CWO- instructeur Zeezeilen en Kielboot, maar ook stuurman op Tallships. Leert u graag georganiseerd en daardoor relaxt te zeezeilen.
  Jan Donders, CWO instructeur zeezeilen. Hij geniet er van zijn passie voor zeilen te delen met andere mensen.
  Hans de Vries, Schipper/instructeur bij de zeezeilschool sinds 2001; zowel volgens CWO als RYA gecertificeerd. Vindt het heerlijk om beginnende zeilers te helpen om hun vaardigheden te verbeteren en hun zeilgrenzen te verruimen. Stelt plezier in het varen op zee als basis om vandaar uit vertrouwen in de boot en eigen kunnen op te bouwen. Gebruikt de wind als zijn vriend en de zee als middel om zijn vaardoelen te kunnen bereiken.
  Tristan, Tourzeiler vermomd als wedstrijdzeiler, vooral te vinden op het voordek, aan de navigatietafel of in de kombuis. Voor hem zijn een goede sfeer, communicatie en lekker eten aan boord net zo essentieel als het zeilen zelf.

Wout Boekhout

Dave van den Ende
  Yde Steensma
  Bart van den Brekel
  Ed Bussemaker, begon zijn maritieme loopbaan als stuurman bij de Holland Amerika Lijn en zocht het toen hoger op in de luchtvaart bij de Marine Luchtvaart Dienst. Is CWO-instructeur en schipper en daarnaast wedstrijdzeiler in de Draak. Vind vooral een goede sfeer in een zeilteam belangrijk en alles op het gebied van de veiligheid op zee. Probeert al het goede uit de scheep- en luchtvaart qua procedures en best practice te introduceren in zijn lessen.
  De twee teams van instructeurs en cursisten die in 2011 meededen aan de Fastnet Race